יום ראשון, 31 במאי 2015

איך משווקים אפליקציות?

אז החלטתם שהאפליקציה לא גורפת מספיק הורדות או שמה הגרוע מכל כבר מאחור ושזה אומר, השקעתם כסף נשארתם אם אפליקציה מדהימה שאף אחד לא ראה!

שיווק נכון עושים סדר:


נתחיל מהבסיס שזה אומר לכל פלטפורמה אנדרואיד או אפל, וכשמדובר באפל השמיים הם הגבול לפרסום אפליקציות ב- top 10 יכול להגיע גם ל100,000₪ אבל לא להיבהל רק מהמחיר כי אפל לא שולטת בתחום המדיה כלל, יש לנו אפיקים הקשורים לא רק לסביבת Google Play ו-appstore.

פרסום באינטרנט בדפדפנים שזה אומר פרסום בגוגל אדוורדס באופן ממוקד רק למובייל, כך תוכלו לקבל מורדים חדשים לפי שאילתת החיפוש של האפליקציה שהיא בעצם פתרון לבעיה או צורך שוודאי מישהו היי שם יבצע חיפוש לפתרון באפליקציה שאותה אתם פיתחתם.




פרסום אפליקציות במדיה חברתית


על פייסבוק שמעתם? טוב וודאי שכן ומה עם טוויטר תתפלאו שכן משחקים ואפליקציות עסקים מפוסמות באפיקים חברתיים כגון: פייסבוק, טוייטר, פינטרסט ועוד רבות מן הרשתות שבהן תוכלו או לשתף או חפרסם במודעות פרסום ממומן, בהצלחה!